7 بازی که دشمن اصلی اگر ازبین میرفت سبک بازی عوض میشد
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
8:39
سه شنبه 25 آبان 1395

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

1- ولادیمیر ماکاروف (Call of Duty Modern Warfare 2)

حتما شما هم با ولادیمیر ماکاروف، دشمن اصلی سری مدرن وارفر آشنایی دارید. شاید باور نکنید ولی در قسمتی از نسخه دوم سری، این امکان می توانست وجود داشته باشد که ماکاروف بمیرد و مدرن وارفر 3 ای وجود نداشته باشد! در قسمت مذکور ما در نقش "جوزف الن "(Joseph Allen) قرار می گیریم که در گروه ماکاروف نفوذ کرده است و وظیفه دارد تا اعتماد او را جلب کند. هنگامی که مرحله شروع می شود ما خودمان را به همراه او و گروهش در یک آسانسور و در حالی که یک Heavy Machine Gun به دست داریم میبینیم. اما به جای این که ستون فقرات ماکاروف را با گلوله پر کنیم تا یکبار برای همیشه به جنایت های او پایان دهیم، به همراه او در مرحله No Russian یک فاجعه تروریستی را شکل می دهیم! چرا؟ تا بتوانیم با انجام این فاجعه تروریستی، جلوی فاجعه تروریستی بعدی را بگیریم و همچنین این حقیقت که بازی اجازه شلیک کردن به ماکاروف را به شما نمی دهد!

ولی در ادامه مشخص می شود که الن لو رفته و ماکاروف او را می کشد تا همه چیز را گردن آمریکایی ها بیندازد. بعد هم به خاطر این موضوع، آمریکا و روسیه با هم درگیر شده و جنگ جهانی سوم اتفاق می افتد! ممنونیم الن!

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

2- رامون سالازار (Resident Evil 4)

کسانی که رزیدنت ایول 4 را بازی کرده اند قطعا با "رامون سالازار" آشنایی دارند. همان مرد کوتاه قدی که همانند اشرافی‌های قرن بیستم لباس می‌پوشد. در طول بازی، رامون سالازار مدت بسیاری را درست جلوی مامور ویژه دولت یعنی "لیان اسکات کندی" (Leon Scott Kennedy) که دست بر قضا حسابی هم مسلح است و هدف گیری اش با چاقو حرف ندارد، می گذراند آن هم بدون این که هراسی از مورد هدف قرار گرفتن توسط گلوله یا چاقو را داشته باشد! لیان هم مثل یک انسان خیلی خونسرد فقط به حرف هایش گوش می دهد و فرصت هایی که برای کشتن او در اختیار دارد را پشت سر هم از دست می دهد تا این که در نهایت رامون خان به یک هیولای گیاه مانند تبدیل می شود و لیان می بایست با او مبارزه کند. واقعا خسته نباشی لیان...

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

3- امپراتور Palpatine - Star Wars The Force Unleashed 1

در انتهای Star Wars The Force Unleashed 1، استارکیلر (Star Killer) موفق می شود تا استادش یا همان Darth Vader را به همراه امپراطور Palpatine شکست دهد. ولی هنگامی که سعی می کند تا به زندگی آنها پایان دهد یکی از کلیشه های همیشگی صنعت فیلم و بازی رخ می دهد و جناب Rahm Kota به نصیحت کردن استارکیلر می پردازد که اگر آنها را بکشد، دوباره به خانه اول بر می گردد و همانند گذشته اش خواهد شد. این اتفاق در نهایت باعث پرت شدن حواس هر دوی آنها شده و برای همین ناگهان Palpatine به آنها حمله می کند. در نهایت چه می شود؟ استارکیلر جانش را از دست می دهد و در ادامه وقایع فیلم A New Hope رخ می دهد که باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جریان آن می شود! ممنونیم Rahm Kota ی لعنتی!

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

4- رودریگو بورجیا (Assassin's Creed II)

خب، شما به آخرین ماموریت بازی رسیده‌اید و رودریگو بورجیا را شکست داده‌اید. حالا وقتش است که اتزیو انتقام پدر و برادرانش را بگیرد ولی... او را زنده می گذارد و می رود؟! چی؟!

بسیاری از بازیکنان Assassin's Creed II در همین جا حسابی شوکه شدند. شما ساعت ها وقت گذاشته‌اید تا به بورجیا برسید و بابت کار هایی که انجام داده از خجالش در بیایید ولی بازی این اجازه را به شما نمی دهد و شما را مجبور می کند که با او به مبارزه مشت زنی بپردازید و در نهایت هم فرصتی برای کشتن او پیدا نکنید. در نهایت هم این عمل اتزیو منجر به شروع وقایع نسخه Brotherhood یعنی نابودی Monteriggioni و همچنین مرگ عمویش (ماریو آدیتوره) می شود و باعث می شود فکر کنید که اصلا چرا اتزیو چنین کاری کرد و رودریگو بورجیا را زنده گذاشت؟ چرا؟!

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

5- کنستانتین (Rise of The Tomb Raider)

کسانی که Rise of The Tomb Raider را انجام داده اند قطعا با کنستانتین آشنایی دارند. رهبر گروه ترینیتی (Trinity) که به دنبال یافتن Divine Source و متوقف کردن لارا کرافت از دسترسی به آن و راز جاودانگی است. با این که کنستانتین در نهایت و در اواخر بازی کشته می شود ولی به راحتی می توانید متوجه شوید که این کار می توانسته زودتر از این انجام پذیرد!

چرا؟ چون در بسیاری از مواقع بازی، کنستانتین درست جلوی لارا و در تیررس او قرار می گیرد ولی لارا چه می کند؟ هیچ کار! او پس از دیدن کنستانتین، آن قدر منتظر می شود تا برود و بعد به مانند یک ارتش تک نفره، مشغول تارومار کردن مزدورانش توسط سلاح ها و تیروکمانش می شود و این پروسه بار ها تکرار می شود! در حالی که لارا خیلی راحت می توانست تا او را در یکی از آن مواقع بکشد، خیال خودش را هم راحت کند و مثل نیتن دریک آثار باستانی را تخریب نکند!

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

6- Robert De Sable - Assassin's Creed

در ابتدای بازی Assassin's Creed 1 الطائر تمام تلاشش را به کار می گیرد تا هر چه قانون در جامعه اساسین ها وجود دارد را بشکند؛ مخصوصا آن موردی که روی دیده نشدن تمرکز دارد و بنابر آن نباید جلوی شخصی که می خواهید بکشید ظاهر شوید! بنابر این اگر الطائر برای کشتن Robert De Sable به جای این که تمام وقت به افق خیره شود کمی روش های اساسین‌ها را یاد می گرفت و رعایت می کرد، به جای این که مستقیما جلوی او برود و او را تهدید به مرگ کند می توانست از یک Air Assassination استفاده کند تا بدون این که هدفش از چیزی خبر داشته باشد، همانجا کارش را تمام کند.

ولی خب الطائر راه اول را انتخاب می کند و تازه آنجاست که متوجه می شود کشتن یک شخص در زره کامل و در حالی که از نیت شما خبر دارد، کار ساده ای نیست. در ادامه او به خاطر همین عمل ناشیانه‌اش تمام رتبه ها و وسایلش را از دست می دهد و باید دوباره خودش را اثبات کند تا در نهایت هم موفق به کشتن Robert De Sable شود.

 7بازی که دشمن اصلی اگر از بین میرفت سبک بازی عوض میشد

7- جوکر (Batman: Arkham Origins)

همه ما می دانیم که بتمن قسم خورده تا کسی را نکشد (البته به جز آن دشمنان بدبختی که با کوباندن در یک ماشین روی گردنشان کارشان را تمام می کند!) ولی هنگامی که نوبت به جوکر می رسد ممکن است فکر کنید که بتمن می بایست این عادتش را برای چند لحظه ترک کند و از شدت آن هم بکاهد!

در قسمتی از بازی، جوکر از بالای یک برج به هلیکوپتر حامل Bane تیراندازی کرده و Bane هم جواب او را با شلیک یک موشک می دهد. اینجاست که موج ناشی از انفجار موشک، جوکر را از بالای برج به پایین پرتاب می کند و با این که بتمن هیچ نقشی در این اتفاق نداشته، به سمت پایین شیرجه می زند تا او را نجات دهد! جالب اینجاست که هم یک مامور پلیس و هم خود جوکر به این موضوع اشاره می کنند که چرا بتمن او را نجات داده است! در ادامه نیز بتمن، جوکر را به تیمارستان Arkham منتقل می کند که به حضور هارلی کویین، فرار دوباره جوکر و در نهایت وقایع بازیهای سری Arkham ختم می شود که خودتان بهتر می دانید که چه اتفاقاتی در طی آنها می افتد.

این هم از 7 لحظه ای که می توانستید به راحتی و بسیار زود از دست دشمنان اصلیتان خلاص شوید ولی بازیها این اجازه را به شما ندادند تا این کار پس از ساعت ها انجام پذیرد. آیا با این موارد موافق هستید؟ یا شاید هم موارد دیگری را از این نوع می شناسید که ما از آنها خبر نداشته ایم؟

منبع: pardisgame


تعداد بازدید از این مطلب: 144
aks35
بازدید : 144
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر